Snokade runt...

Snokade omkring på en blogg vars användare är en tjej i klassen som likt jag heter Anna (www.anamaria.blogg.se, hoppas hon inte har något emot att man länkar till henne) och fann några ord av mig förevigade på hennes blogg under: well, happy holidays you bastards, jag avslutar med lite sköna citat/sms. Detta inträffa när jag högt och tydligt beklagade mig i biosalongen om en incident som inträffade mig på Frölunda Torg förrförra veckan - alltså jag var på frölunda torg å väntade på bussen å så kommer värsta äckliga gubben å bara tar fram ---!! sånt jävla äckel! dom gör alltid sånt där! jag hatar förlunda torg! alltså i nordstan har dom iaf lite stil (fast jag hoppas att jag inte lätt som den fjortis jag hade trott att personen i fråga var om det inte va jag som  sa dessa ord). Hon, Anna är i alla fall en kopia av Jackie i "The 70's Show" och det kan aldrig slå fel har jag hört.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback