Tjejer på Stureplan?

Läste på Kenneth Vasquez blogg (http://kennethvasquez.blogspot.com) att bloggen "Tjejer på Stureplan" som nu  publiceras på stureplan.se är tror han har varit en planerad webkampanj som Stureplansgruppen legat bakom hela tiden,som han själv skirver. Så långt hade jag inte själv riktigt tänkt för några månader sedan, utan snarare att det var några tjejer i Stockholm som kollat lite för mycket på "Sex and the City" och tröttnat att alltid vara den gråa musen ute på Stureplanskrogarna så dom suddade ut gränserna mellan verklighet och fantasi.

Men nu när jag tänker efter så tycker jag likheterna mellan Jessica Isaksson och Emilias gemensamma blogg (http://www.emiliajessica.blogspot.com) och "Tjejer på Stureplan" slående, skrivstilsmässigt det vill säga. Som om dom fått i uppdrag att skriva på deras "vitsiga" och "käcka" vanliga sätt utan att undanröja deras identitet genom att dra till med deras egenheter som retar gallfeber på mig.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback