Tyra Banks Show

Tyra Banks Show

Enerverande, påfrestande, tröttsam, irriterande, är alla ord som beskriver Tyra Banks och framför allt "Tyra Banks Show". När hon kommer in dansandes, skrikandes och vinkar till alla vill jag stänga av tvn. Dess värre så hatar jag henne så mycket att jag känner att jag måste kolla på det för att spä på mitt hat mot henne ännu mer. När hon kollar in i kameran, ger en allvarsam blick och skall ta upp något kontroversiellt ämne som idag var tonårssex (som för övrigt var tillbakablickar från redan existerande program som alltid) där hon ställer ungdomar mot väggen och tycker att hon gör grävande journalistik.

Det värsta programmet någonsin var när Heidi Klum var med (som även hon är enerverande som tusen) och hon visade hur man gör grodhopp och Tyra drar upp någon från publiken som får göra det med dom. Som om det skulle göra ens dag. Nej Oprah som delar ut bilar till alla publiken är mer min melodi. The show must not go on.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback