Being Anna, watching Being Bingo

Bingo

"Being Bingo" får tre paraplydrinkar av fem möjliga av mig. Nej skämt åsido så var det okej, på gränsen till sevärt på grund av 1. jag är alltid lika intresserad över att se vad Sveriges glamourmodeller håller hus och har för mig nu för tiden (allt får man reda på genom att läsa "Moore", "Slitz" etc.) 2. jag vill veta hur lång tid det tar för Angelica att sminka sig 3. hur ofta bleker Bingo håret för han verkar aldrig ha någon utväxt och slutligen, 4, så kysste Bingo min hand en gång när jag sa att jag läser "Moore" och sådant uppskattas.


Kommentarer:
Postat av: vilse

brrrrr.

Postat av: vilse

mm, jag såg det för några dagar sedan.

jag har länkat till dig också... inte för att jag är snäll, jag vill bara ha nära hit för att läsa ditt liv.

(jag har inga länkar i själva bloggen, jag spar dom i profilen. klicka på den fula bilden med trädet så får du se. mm.)

2006-10-04 @ 00:58:04
URL: http://vilsemedvilje.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback