I helgen...

I helgen har jag hunnit med en hel del, det mesta totalt betydelselöst för er att veta. Jag har överkonsumerat bag-in-box vin med betoninig på överkonsumering, kollat på Gothia Baskets (www.gothiabasket.se) första ligamatch som dom vann (Heja Emil! Kan dess värre inte se din match imorgon skall dricka vin istället och det är mucho importante eller vad det kan heta på spanska), haft spelkväll (men inget manligt som poker spelades (jag är i och för sig tjej) utan vi spela Pictionary och Twister) och till sist har jag pluggat så nu kan jag allt och lite till om Afrikas filmproduktion.

Niklas och Daniel

Niklas och Daniel (och du säger att jag inte blir bra på bild, då är vi två om det) från i lördags


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback