Peter Munk vet hur man bjuder till fest...

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,897003,00.html

Jag är för aktiv dödshjälp, men att bjuda till fest och sedan gå iväg för att ta sitt liv är lite väl blodigt. Ingen som kommer fråga "var är Peter?" när han inte längre är i lokalen och alla festdeltagare kommer nog festa som det inte finns någon morgondag efter att han gått ner till stranden.

"Och han har valt ut platsen där det ska ske. - Jag älskar stranden i Råå. Där är så vackert och fridfullt. Och så ligger det en gillestuga där jag ska ha en hejdundrande fest för mina vänner innan jag tar avsked. - De som känner att de orkar ska följa med mig ner på stranden när jag tar mitt liv. Flera har redan erbjudit sig att hålla mig i handen."

Kommentarer:
Postat av: Peter Munk

Hej på er alla. mina vänner kommer att festa med mej inför slutet och sen när musiken tystnar så går dom hem som inte klarar av att följa med mej till stranden. jag kommer att ta farväl av alla som är med. en kram , ett möte öga mot öga och sen vet dom med sej om dom följer med eller ej. alla har redan fått lång tid på sej att besluta hur dom vill göra. jag smiter inte iväg utan ett farvältal. sen blir det inte blodigt på något sätt.jag kommer att lugnt somna in i näras famn. hälsning peter munk

2006-10-07 @ 18:22:00
Postat av: Marianne Susi

Hej Peter, jag hittade den här sidan fast jag sällan är ute på nätet. Min e-postadress funkar nog inte heller, men jag stöttar dig i ditt beslut och jag hoppas mina vänner gör det också när den dagen kommer. Kram, Marianne

2006-10-17 @ 15:47:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback