Sitter vid datorn (nähä!)

Sitter vid datorn (nähä!) och kompletterar anteckningar från veckan som gick, läser kurslitteratur och förbereder mig inför nästa vecka. Såhär flitig var det längesen jag var men det kommer då och då vid början av någon ny kurs som lurar mig att vara intressant för att mitt intresse sedan skall minska och sedan precis få godkänt på min tenta.

Igår var trevligt, att ett vänligt initiativ när människor öppnar sitt hem för allmänheten och bjuder på fest. Sedan drog jag vidare på Kulturnatta och skulle se liveband (jag är så kulturell så, kultursnobb skulle jag nästan kunna tilläggas) men min syn på kulturnatta och de som hade det hela var inte det samma. För mig är det: alkohol + band, inte alkohol vid baren som inte får tas med när man lyssnar på banden.

Kom i alla fall hem tidigt och har sovit en god natts sömn om någon skulle bry sig, vilket jag är säker på att ingen gör.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback