Allt är precis som det skall vara

Allt är precis som det skall vara, men inte på långa vägar på hur jag vill att det skall vara. Sitter med en hemtenta som skall var inne imorgon och som jag började med för ett par timmar sedan. Är duktig på göra allt, precis allt, förutom det som skall göras.

Asos 5
Helgen bjöd på samma visa som alltid. Var på kräftskiva i fredags och sedan ut och igår var jag bjuden på middag hos Daniel för att gå ut och slå klackarna (med mina fina röda partyskor som jag knappt kan gå i. I och för sig är det inget problem längre när dom nästan är totallkvadde efter tvåu tekvällar) i taket ännu en gång.

I veckan hade jag tänkt att hinna med att börja på min tenta, kolla up när bokmässan är (någon som vet) träffa Svante och umgås med Alex.
Alex

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback