Att jobba eller inte jobba, det är frågan

I måndags fick jag ett samtal om att jobba tors-sön på Bokmässan och dom sa att dom skulle ringa dagen efter och bekräfta det. På onsdagen ringer dom och säger att dom skall ringa på torsdagen och säga tiderna och dom har ännu inte än ringt. Jag är lite småsur och funderar på (om dom nu ringer d.v.s) ringer imorgon) tacka nej efter deras negligerande. Vet inte dom vem jag är? Eller vänta det är nog det dom gör, jag är ingen.


Imorgon skall jag i alla fall frossa i räkor, havskräftor och majonäs (viktigate ingrediensen). Blir det inget jobb i helgen så skall jag försöka få tag på Svante och se om han skall ut.

Nu skall jag se "Den Galne Kung George" jag köpte begagnad för några veckor sedan på videobutiken här i området.    


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback