Det ser "okej" ut

Ställt mig framför varje spegel i hela hemmet med olika ljus minst ett tjugotal gånger för se om jag kan med att se ut som jag gör i håret ute bland folk? Efter några en timmes betänketid så kom jag fram att det faktiskt inte var så hemskt, till och med riktigt snyggt (nej nu tog jag i). Det kommer säkerligen se bättre ut om en vecka efter 2 mm utväxtrand, hoppas jag.

Suttit uppe (jag skulle i och för sig vara vaken) och väntat på att Daniel skulle komma hem för han skulle ringa mig och berätta om ALLT som hade hänt ikväll för det hade hänt SJUKA saker. Dom sjuka sakerna var att han hade träffat på en kompis-kompis och det var allt. Okej.

Alex & Fijive - Mykonos, Scandinavium Bar

Hitta en bild på Alex och Fijive från Mykonos på Ann-Sophies space när du dansar vid strippstången du en gång i tiden drog ner (dock x antal kilo mer än på bilden, men jag dömer dig inte vi alla har varit där). Haha...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback