DISSA (blogg uppd.)

Camilla och Sofia

Hur kunde jag glömma den värsta bloggen alla kategorier någonsin. Det är SJÄLVKLART Camilla och Sofias (från Paradise Hotel) blogg som man kan läsa på glife och nattstad bland annat. Dom kan inte ha fått godkänt på en endaste novell/roman/berättelse/dikt/ja ni förstår i helas deras liv. Deras sätt att skriva gör att man blir sömnig efter två meningar trots att dom är på vilda äventyr i New York med diverse kändisar. Det är inte dåligt att klara av det (läs: nivån på kvalitéen), deras blogg är så dålig att Sunblock-tjejernas blogg framstår som genialisk. Men söta som socker är de, det kan ingen ta ifrån dom (mindre kul efter 40).

Kommentarer:
Postat av: vilse

humor.

Postat av: The Gizzle

haha. Att de är efterblivna är ju knappast en nyhet. Jag har försökt dechiffrera deras tumörer av idioti och fullkomligt kräkt ner mig själv inombords. Tjejerna är så hjärndöda att jag allvarligt vill slå av deras huvuden med en stor rostig spade. Fy fan. Nu är jag arg.

2006-09-22 @ 18:37:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback