Dissa och hissa (bloggar, menlösa vs mindre menlösa)

Dissa och hissa bloggar, menlösa vs mindre menlösa (eller i alla fall underhållande).

Menlösa (hatkärlek är något speciellt så kan mycket väl ha länkat till dom i alla fall):
Marie Plosjö (som sagt en blogg om ingenting skrivit av ingenting)
Glamourbloggen (att hon kallar sin blogg för "en glamourprinsessas dagbok" räcker väl)
Kenneth Vasquez  (tack gode gud att han slutat med sina bloggsammandrag om alla han hejat på)
Dominiques blogg (hon har inte alla hästarna i stallet, de vassaste besticken  i lådan, ja ni fattar)
Richard von Mingel (namedropping har fått ett ansikte (och en blogg))

Mindre menlösa:
Starla 
Yennys blogg
Devil in Prada
Alex Schulman
Thomas Grabe (han kan klaga)
Linda Berglund
Tjejer på Stureplan

Som ni märker är det mer feed-back om de menlösa bloggare vilket nog med största sannolikhet beror på att jag är en hater.

Kommentarer:
Postat av: lina

att hata är den enda sanna formen av kärlek eller något i den vägen. Äh, vete faen, jag läser alltför många bloggar bara för att jag stör mig något så otoligt på dessa personer


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback