En blogg om ingenting

"Seinfeld" var serien about nothing och genialisk. Det finns (dess värre) en blogg om nothing som är allt annat än genialisk. Jag har skrivit om det förut (inte för att någon läser förutom Daniel, Alex och kanske personen som jag skriver om för hon har kommenterat det innan) men Marie Plosjös blogg är verkligen den tråkigaste ever (vet inte varför jag skriver på svengelska, kan knappt svenska). Bara slätstruket om chokladinpackningar, fester som hon närvarat på men aldrig något skvaller, cykelturer, om att hon hatar människor som klankar ner på andra (det vill säga mig inkluderat), etc. Jag kunde inte ha sagt det bättre själv än när Hans Shimoda slutade blogga för sthlmsfinest.se och Marie Plosjö tog över uppgiften och han kommenterade det något i stilen med att han inte behövde ha prestationsångest.

Dagens nyckelord: ironi, sarkasm, självinsikt

Kommentarer:
Postat av: Evelina

En blogg behöver verkligen inte vara genialisk. Det är ju det som är själva charmen med att ha sin egen blogg. Att man kan skriva precis vad man vill.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback