"Entourage"

Entourage

Skippa filmen och såg på två avsnitt av "Entourage" man fått med Café. En serie som blivit så hyllad (i och för sig främst i USA) kan väl ge mig en timmas flykt till annan bättre sfär men nej det kunde den inte åstakomma. Jag vet inte hur ni är med era (kill)kompisar men när vi skämtar och rackar ner på varann så kan vi faktist varva humor, ironi, sarkasm och intelligens alltihoppa i ett (kanske inte du Daniel, haha) men det här gängets rappa repliker var tagit från en rast på skolgården bland åttakladdare. Tyck om den bäst du vill men påstå inte att det är en smart serie. Även om jag inte är det största fanet av "Sex and the City" (jag tycker om det men vill inte placeras in i det fack där alla andra tjejer/kvinnor/tanter som tycker om SATC befinner sig i) så tycker jag det är en ren och skär förolämpning att kalla "Entourage" ett "Sex and The City" för män.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback