Make love not war

Drömde (marddröm) om att jag var mitt i en eldstrid i ett krigshärjat land och på grund av min brist på verklighetsuppfattning och vad som är dröm (ännu en gång marddröm) och inte, så vaknade jag upp kallsvettig och var helt säker på att jag inte alls var i trygga Sverige utan i Israel. Nu skall jag göra npgot för världsfreden och inhandla en "make love not war" t-shirt eller något dylikt som gör att jag härmed att luta mig tillbaka och aldrig göra något mer för världen.

Make LOVE not war
Nej men skämt åsido så måste jag faktiskt göra något, vadsomhelsrt egentligen. Bara det bidrar till något gott. Kommer ihåg när jag för två år sedan fick för mig att bli aktiv i vilken idell hjälporganisation som helst och skickade ut hur många mail som helst och INGEN svarade. Min hjälp vat visst inte eftertraktad.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback