112

image442
kortet är tagit i Paris och på bilden är Frida, Jakob, Alex och två jag inte vet namnet på, från fridaochjakob.com

Igår var jag på Gossip med Alex, Frida, Jakob , Jakobs bror Mårten och några av hans kompisar. Vi hade bestämt tid halv tio men för att få åka mammabil in till stan så var jag där redan kvart i nio. Där satt jag som ett fån vid bardisken, bedyrade att jag faktiskt hade kompisar som skulle komma och halsade öl. I med att vi var på Gossip som är Vasastans svar på Gretas var det ingen större överraskning att efter en stund droppade smygbögarna in och placerade i olika hörn av lokalen.

Efter en stund kom folket och vi drack, prata och dansade på det näst intill obefintliga golvet. Där efter gick vi Smaka med jag vek av på grund av att jag druckit lite för mycket på fastande mage och kände att det var lika bra att kasta in handduken.

Hemma bjöds det på drama, av mig, och när jag fick för mig för femtielfte gången att flytta (vilket jag aldrig tänker göra, jag har halvt om halvt på skämt sagt att jag tänker bo hemma så länge mamma inte behöver min hjälp mer än jag hennes) och när jag inte fick upp dörren och mamma tyckte det var dumt att jag skulle ge mig av till ingenstans, mitt i natten, full och inte öppnade ringde jag 112. Innan jag visste ordet av så fick jag pratade med en kärring som inte alls förstod mitt problem och sa att hon inget kunde göra och jag blev fort distraherad när en person som varit sur på mig i månader ringde.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback