En glädjens stund

image439

Bröllop på Tjolöholm slott (bröllopspar (nähä!) och någorlunda anonym bild då man ömöjligt kan se vilka det är, tacka mig, min kamera och fotografen), båda sa ja, so far so good.

Jag har inte har varit på många bröllop i mitt liv, två tre stycken och om man inte riktigt vet vad som skall hända på en bröllopsmottagning vet man i alla fall vad som inte skall hända. Kvällen innehåll allt från slagsmål till gråtande ex. Och som om inte det vore nog så sket en fågel på Alexs huvud. Mer än så kanske inte skall sägas, inte här i alla fall.

Inget ont som inte har något gott med sig, det var öppen bar och det avnjöts av mig till fullo. Kom hem med två blodiga knän och alla pengarna kvar i plånboken på grund av att kalasfull och utgång inte brukar gå hand i hand om man inte blir det ute på stället.

Nu för tiden när jag vaknar så brukar jag efter att se att plånbok, mobil, pass (jag har inte inskaffat legitimation ännu och snart lär det inte bli med mina Japan photo kort jag tatt som jag aldrig tänker visa och ännu mindre ha på ett leg), kreditkort och det vanliga se om alla mina tänder är kvar i käften. Man vet aldrig, igår fick jag en örfil som sagt.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

är du gift? isf, varför. om inte, varför? vill du gifta dig? kommer du gifta dig? får du gifta dig?

mvh nyfiken

2007-04-08 @ 02:23:58
Postat av: amsan

ja e du gift anna?
hörde storyn nu, mäkta imponerad av vad och hur mycket som kan hända på ett brölopp. haha fast jag e rädd

Postat av: Anonym

jag är inte gift för att jag 1. är 21 år och 2. inte ens har en pojkvän och 3 inte är i vegas. jag får gifta mig med vem jag vill, var jag vill hur som helst och om jag skulle få för mig att gifta mig skulle jag vilja göra det i vegas och sen bege mig till all you can eat buffen.

2007-04-08 @ 17:18:23
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback