En trevlig tisdag...

image462

Nu när Alex har åkt så har jag tid för Daniel (och han för mig, han har inte direkt haft mitt nummer på speed dial så att säga). Efter mediedagboksredovisningen i ja ,mediekunskap, så mötes vi upp utanför Handels och gjorde det vi brukar göra. Daniel (personen som vill ge en private tour via hans näsborrar till hans hjärna(?), jag ser bara svart som i ett vakuum) rökte, ringde för att se om bilen hade hunnit bli klar än (Pärlan går sönder varje vecka) och vi hann förolämpa varandra fram och tillbaka för att sen gå till Avenyn. På Avenyn skulle jag köpa en likadan klänning som jag en gång ägt. Klänningen gick förra veckan ett hemskt öde till väga då mamma (jag klagar inte (bara lite), får väl tvätta själv om det inte passar mig)  tvättade den så den inte längre var en klänning utan linne. Den fanns, i samma färg och storlek så nu har jag en lila klänning och inte linne i min gaderob. Därefter slängde vi i oss en cheeseburgare var och sen stod det mellan satt åka hem eller ta ett glas vin.

Vi valde det sista alternativet och begav oss till Chezen och drack ett, två, tre glas på rekordtid och sen gick vi på Niklas (på bild han med) och tänkte bara ett glas till. Bara ett glas till blev kvällens ledmotiv och vi blev kvar i en fem timmar och både Frida och Emelie hann komma. En minut innan tio var jag på Ica som ligger mittemot Schillerska för att inhandla allt jag såg. Citroner (!!!!), popcorn, glada kon, smörgåsrån, Pepsi (inte Pepsi människan han får man gratis, utan Pepsi i flytande form) och tusentals andra saker köptes och jag gick därifrån med två tunga kassar.

En trevlig eftermiddag/kväll mitt i veckan.

Nu Starveillance på kanal5.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback