Lady in red

Sitter och väntar på att mina nymålade naglar skall torka. Som om hela maskeradbröllopen skulle stå och falla på om jag som djävul kommer dit med röda eller neonrosa naglar. Jag verkar i alla fall tro så för här sitter jag och slösurfar och väntar på att dom skall torka så jag kan stratsera med mina röda naglar i ett dygn, sen försvinner dom och chockrosan är på igen.

Var inne på mitt gu-konto och fick reda på att min tenta i filmvetenskap hade tappats bort i flyttkaoset men att den var upphittat, rättad och jag var godkänd så nu sitter jag med 85 akademiska poäng (jag har klarar allt jag rört vid i princip om man bortser från när jag fick för mig att läsa hebreiska och hoppade av efter tre veckor, jag hade tagit mig vatten över huvudet. Hebreiskan klarar jag av när jag jobbar på någon mysig kibbutz i Israel), känns vuxet och samtidigt lite onödigt i med att jag inte tror det kommer hjälpa mig så mycket i min framtida(?) yrkeskarriär.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

tackar tackar....

2007-04-06 @ 17:08:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback