Bloggkrig

Åh det är bloggkrig åt höger och vänster här i bloggsfären vilket inte förvånar mig det minsta. Fler och fler bloggar och destu fler bloggare vi har destu fler åsikter om saker och ting. Världen är inte full av dumsnälla människor men det betyder inte att man hatar människan man har en åsikt om, man behöver inte ens ogilla personen i fråga. Fast jag kan bara prata för mig själv.

Kollade "skickade meddelanden" på mobilen precis och höll på en hjärtattack när jag såg att jag skrivit "nej, stör mig inte" till Daniel. Alla tänbara scenarion spelades upp för mig, att jag fått hybris, pratade jag med någon speciell och sedan kom jag på varför jag hade skrivit så och kunde andas ut. Jag vet inte riktigt vad det är med oss men vi brukar smsa till varandra när vi umgås, alltså står bredvid varandra, och jag fick ännu ett "är du singel"-spydigt sms av Daniel. Så det var inget konstigt alls med min utkorg av skickade sms och tack gode Gud för det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback