Call 911

Nu har jag sovit mina tre timmar och det är allt jag behöver för att vara utvilad och se vacker ut....not. Skall snart hoppa i säng igen skulle bara kolla upp en sak. Igår träffa jag Challe på Berså och där var de största töntarna som antagligen gått i ett par skor. Fem stycken brandmän, alla i 50 års åldern och aspackade klockan sex på kvällen. Vem är jag att dömma med mina alkoholvanor egentligen? Absolute ingen, men jag är så djäkla bra på det.. Numera om det skulle brinna hemma skulle jag hellre försöka släcka elden med bensin än ringa dessa brandmän. Tänd inga ljus under julhelgen om ni bor i Göteborgsområdet för gissa vilka som jobbar då? Precis.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Vilka fina bilder du har lagt upp på dig och Alex. Tack för igår. Ni är lika snälla som vackra! Kram Challe

2007-12-19 @ 12:47:55

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback