God jul!

Vi var hemma innan tolv (det var tre personer inne i stan och då räknar jag med uteliggarna) och här sitter jag och är bakfull. En miserabel situation i ett miserabelt liv, i love my life.

Imorgon skall jag fira jul hos pappa. Vi skall göra någon julklappslek som han har ringt och påmint mig om sedan november. Jag kan sätta mina pengar, som jag inte har, att han tror vi ligger vaken om nätterna och tänker på julklappsleken och är förväntansfulla som barn.

Jag och Alex funderar på att mörda Becka. Innan elva har hon fått sisådär 300 julsms och hon sover och är helt ovetandes över det. Skall vi radera dom? Jag fick ett sms där det stod "God jul min sköna" så då kan jag radera honom. Han har ingen aning vem jag är, jag är en tuff brud i lyxförpackning (ja, jag syftar på låten jag har inte fått hybris) och är inte någons sköna.

Kommentarer:
Postat av: peoplecoverdinfish

God Jul

2007-12-24 @ 11:35:37
Postat av: xara

Vill bara önska dig en GodJul och
att jag gillar din blogg.

Postat av: anna braun

tack så jättemycket och god jul

2007-12-25 @ 15:41:17
URL: http://sellouts.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback