God morgon!

image609

En vacker dag kommer jag bli en perfekt hemmafru. Inte för att det är planen eller ens ett mål jag strävar efter, i alla fall inte ännu. Jag höll Alex sällskap när morgonciggen skulle intas, hörde på en massa situationer som skulle "benas upp" och vinka av honom.

Egentligen skulle jag inte vara vaken såhär länge men jag fastna vid en blogg och har sträckläst. Nu skall jag sova en timme eller två skall först störa mig lite på Josefin Crafoord. En normal 7åring måste ha ett större ordförråd och vara mer allmänbildad än miss Crafoord, jag skulle till och med dra till med att ungens bajsodör från blöjorna är mer inbjudande och charmigare än henne. Özz Nûjen kom tillbaka, allt är förlåtet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback