Göteborgs uteliv

Vissa säger att Göteborgs utevliv är skit och jag kan hålla med till viss del även om jag inte tror det är så mycket bättre någonannan stans i lilla Sverige. Vad har Stureplan som inte Göteborg har? Lite fler ställen, tomtebloss och flera kändisar. Men hey, förra helgen så var D-Flex i stada och behandles som en stjärna, haha.

I lördags när Alex hämta upp mig på väg till han gick samtalet såhär ungefär:
- Kommer du ihåg att vi såg Dahlin igår. Du skall juh göra hans kampanj så jag gick fram till honom och berättade det. Vet du vad han sa då, han skall inte göra den nu längre.

Okej så gick det inte till men det hade varit lite småroligt även om Alex hade mördat mig.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

visa sig att det bara var look-boocken...skönt hade inte velat ha min nuna i tidningar med dom skandlösa kläderna.....puhh

2007-12-14 @ 21:00:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback