I wish I could see the world in black and white the way you do

Människor skickar runt så mycket skit på facebook. Det blir som en ond cirkel, alla bara trycker send send send och sen sitter man där men tusentals saker att trycka ignore till. Jag klarar mig med att se andra bilder, motta och skicka meddelanden, helst i mailform men då skall de vara värda ett mail. Fick ett av Daniel idag där det stod att han hade problem med sömnen....öhhh okej, vi snackar 3 ggr om dagen och att skicka ett mail för att säga en sådan sak kan tyckas enligt min mening vara lite invecklat. Är du vaken nu? Ring då, vi kan prata om våra kompisars sakliga bedömmande om vilka dom är lika som vi gjorde sist. En av våra kompisar tycker hon är lik Kiera Knightly (det kanske inte är en slående likhet men hon är vansinnigt söt, Knightly med men jag syfta på min kompis), en annan Kirsten Dunst och när jag sa "och jag är lik Naomi Campbell" så skrattade både Daniel och jag högt. Se så, ring nu!   

Såg i alla fall att den här bilden skickades runt på facebook och i risk för att låta elak vill jag bara säga att Madeleine med högsta säkerhet inte alls dog av bröstcancer. Så nu vet ni:

image606

Inget är för elakt att skämta om, sedan om någon skrattar åt det är en annan femma. Ungefär som "jag håller inte med om vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rätt att säga det". Vet ni vem som sa så? Klart ni vet, eller ni tror ni vet. Det var Evelyn Beatrice Hall och inte Voltaire som myntade detta uttryck, så nu lär jag er saker med.

"I wish I could see the world in black and white the way you do" är inget försök till en försenad tonårsperiod då man kan ha tyckt sådana här citat var coola. Detta kommer få den kultförklarade serien "Tarzan" som blev canceled efter endast 8 avsnitt:

Jane Porter: I wish I could see the world in black and white the way you do.
Tarzan: So do I.

Moahaha, så djäkla dåligt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback