Jag har skaffat pojkvän

Jag är så fruktansvärt trött på min familj, känns som det behövs ett hav (gärna Atlanten) mellan oss för att jag skall känna syskonabstinens. För er som inte vet har jag två yngre systrar, Ellen och Becka, den yngsta är 17 år och Beckis är 18 år. De går mig på nerverna, jag förstår inte hur de orkar hålla igång den ena av dom för epilepsianfall om vartannat och den andra klagar på hur mycket det är att göra i skolan. Trots det klarar de av att föra ett djävla liv och det gör mig gaaaaalen.

Trott eller ej så är pappa den jag helst umgås mest med i min familj för tillfället. Hade nog åkt upp till honom om det inte hade varit så kallt där nu. Min pappa påstår att han har elementen på och säger alltid "Gud vad varmt det är här", men det är det inte. Om man inte har på sig overall (när hade ni overall på er sist? James turkosaoverall är en klassisker även om han vägrar kännas vid den), vantar, mössa och halsduk d.v.s. Nu när Alex kommer igen så har mamma tvättat hans halsduk så jag fick inte alla gå runt och se snygg ut i den och säga "den är inte min, den är Alexs" som om det vore min pojkvän. Apropå pjkvänner så skall jag berätta vad jag sa i tvåan, på gymnasiet skall tilläggas, när jag och cpkillen hade bliit tillsammans över jullovet. När man sen kom till skolan och människor frågade vad man hade gjort på julllovet svarade jag "skaffat pojkvän". Jag svarade "skaffat pojkvän" på allting om sanningen skall fram. Vad har du fått i julklapp, haft ett bra nyår, kom tomten, åt du julskinka....jag har skaffat pojkvän, jag har skaffat pojkvän, jag har skaffat pojkvän, jag har skaffat pojkvän var svaret på allt. Herregud vad mycket man mognar på några år, eller gör man det?

Åh nu är det sista avsnittet av "Föreställningar".  Det är så bra att jag får gåshud av vinjetten.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback