NaziTyskland

Sov sammanlagt två timmar idag. Det var Gladitatorerna på TV och därefter såg jag på texttv att en bil hade voltat och två hade dött i Arvika så då ringde jag till mamma i ren panik och var rädd. Glömde bara att 1. hon åker tåg 2. hon är uppvuxen i Ludvika. Sedan när det egentligen var lönlöst att somna, somnade jag för att två timmar vakna för och gå upp och städa. När min syster sen kom hem och säger "vad är mitt godis" och jag svarar "det var nästan inget kvar, vi åt upp lite och resten slängde jag. Det var äckligt" , då replikerar hon "äckligt, det verkar inte så". Beckis var nära att träffa mormor och morfar i förtid kan jag säga. Här står jag och diskar din disk och du är tyken som man säger i Göteborg. Det finns som sagt en anledning till varför jag kallar henne NaziTyskland.


Kommentarer:
Postat av: Yohanna

SNART! Medium Anna!!!! Woohouwouww.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback