På alla sätt och vis

Jag har liiiite problem med sömnen idag igen och funderar på att sätta på "Den engelska patienten". Jag kommer säkert tycka det är en bajssnyftfilm även om jag tycker om sådana, jag får bara den känslan när jag jag håller i filmen (remember att jag är halvsynsk). Men jag har i alla fall inte Daniel bredvid mig och det är jag glad för. När vi var på bio började vi tjafsa om vem av oss som skulle platsa bäst som FBI-agent. Han trodde benhårt på sig själv och jag på mig. Egentligen skulle vi båda vara riktigt usla men med hans 40kilo, analytiska förmåga och intelligens vill jag gärna tro att jag skulle ta honom. Ta honom på alla sätta och vis höll jag på att skriva men det vill jag veeeeeeeerkligen veeeeeerkligen inte. Herregud, nu mår jag illa.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback