PANG PANG Lucky Luke

image576

Jag hoppas att du, Alex, har förstått att vi skall sitta ihop som siamesiska tvillingar när du kommer hem? Eller som Lucky Luke och hans skugga bara att denna gång är du inte snabbare än skuggan. Skall bli så skönt att ha honom hemma. Jag känner att jag börjar bli lite trött och avtrubbad och hans komplimanger är alltid välkomna. Som förklaringen till varför jag inte heter Anna eller PartyAnna som jag figurerar på mobiler har jag hört (eller begärt själv, han heter prins i min så vi är på samma nivå. Fråga om han ville heta kung men det var han för ödmjuk för att heta), utan Mimi (men jag borde döpa om Alex till Emil i Lönneberga, bara koll på bilden nedanför). Det är ingen smickrande historia men det gör mig inget, jag tar inte åt mig. Det är bara på skoj. Vilket ganska mycket är i mitt liv, bara på skoj, och när människor verkar ta åt sig som jag fått reda på nu i dagarna  blir jag lite konfunderad. Det är juh inget kul att människor blir ledsna, arga eller sårade på något som bara är meningen att det skall vara på skoj men å andra sidan vill man inte säga förlåt tusen gånger om som om det verkar att man bara gör det för att de läst ens blogg och man "blivit påkommen". Men den egentliga anledningen är aldrig att såra någon så ni vet det kära vänner.

image577

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback