Regifting

Imorgon skall jag in till stan innan min kvällskurs för att inhandla de sista julklapparna. Det blir för övrigt första gången med, jag känner inte för att springa runt och leta efter dom perfekta presenteterna utan ni får vad ni får och klaga inte. Klagade jag när jag fick jättefula örhängen förra året? Ja, det gjorde jag i och för sig. De är så fula att man inte ens kan regifta dom. När jag träffa Challe igår fick jag ett jättefint armband och det bästa av allt armbandet låg i en jättefin påse och ask. Ni vet vad det betyder? Bara att lägga i något smycke man inte använder längre och regifta. Så om du pappa får ett berlockhalsband men rosor på och jag säger att jag spanat i den hela året till dig, att det är den perfekta presenten och den kosta 5siffrigt så ljuger jag.

image613

Alex skall som sagt fira jul hos mig vilket är något hans mamma inte vet om än. Men kan man klandra honom att han vill fira jul med mig? Eller inte att han vill fira jul med just mig men att han vill fira jul där inte hans mamma skall ut och göra stada när man precis sitter och skall äta sin första prinskorv. Vet ni vad hon hade på sig när hon skulle göra staden på jul av alla dagar förra året? ORMSKINNSBYXOR (dessa hitta jag när jag googlade, hennes var beige), hahahahaha.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback