Rosornas krig

image575

Ah just det ja, Becka hade ingen blodförgiftning utan det var något annat. Vad visste de inte och det känns alltid tryggt. För övrigt är det krig här hemma á la Rosornas Krig för er som sett den. Jag har sagt sedan vi flyttade hit att de bästa med lägenheten är en dörr som bland annat avskärmar mitt rum från köket, vardagsrummet, BECKAS och mammas rum. På andra sidan kan jag och Ellen leva lugnt och fridfullt. Att någon som är så sjuk kan ställa till med så mycket liv är allt bra konstigt. Jag säger som i reklamen, jag har bestämt mig, men inte med att äta nyttigare eller nyckelhålmärkt eller någon sådan skit, jag skall flytta. Jag är hela 22 år och jag behöver flytta för allas skull och inte minst för min egen. Jag måste ge mig ett datum då jag måste vara ute för annars flyttar jag aldrig, men de filar jag på imorgon. Kan inte göra allt på en och samma dag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback