Sömn Alabama fort som fan


image610

Dagens i särsklass största besvikelse idag var vår äppelpaj jag och Alex hade inhandlat. Jag fick med nöd och näppe ner den men Alex gjorde något så skandalöst som kastade den. Våran kväll har inte erbjudit så mycket förutom att han slog mig i TP. Vi gick igenom reglerna klart och tydligt innan vi började spela och det vi (Alex) kom fram till var att skulle Alex vinna är det för han är intelligentast av oss, "vilket jag verkligen är" (så sa han). Däremot om jag skulle mot alla odds i världen komma vinnade ut ur striden är det bara för att jag skulle ha läst igenom frågorna dagen innan. Alex vann i alla fall och man kan nästan undra om jag hade förstått att man skulle plocka på sig tårtbitar och inte svara fel varenda gång man har pluppchans.

Apropå det där men missförstå så kom jag att  tänka på i lördags när jag och barnen lekte 20 frågor á la charader. Efter frågorna hade vi fått några ledtråder som att det var en man, runt 20 år, skådespelare o.s.v och när vi till slut hade gett upp och frågade vem det var svarade hon Bamse.

Jag kan le med:

image611

Kommentarer:
Postat av: steff

...du verkar vara en riktigt skön o intelligent tjej. Om man kunde lyckas träffa fler tjejer som använder hjärnan på samma sätt så skulle jag må skitbra!

Samtidigt som jag tycker lite synd om dig pga din rädsla av att bara vara en i mängden...sluta tänk så jävla mkt!

Kram

2007-12-18 @ 03:22:16
Postat av: Christina

aaa underbart! Här är du verkligen jätte snygg! haha Lite mindre smink nu me bara ;) Kram

Postat av: anna braun

steff: tack så hjärtlig....tror jag :)
christina: det finns en anledning varför alex har döpt mig till mimi (som i mimi i drew carey show) i hans telefonbok ;)

2007-12-18 @ 14:14:42
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Per

Tänkte skiva "Le oftare", men insåg hur ytligt det lät. Är "var glad oftare" bättre eller bara mer pateiskt?

2007-12-18 @ 16:53:25
Postat av: thina

måste bara säga att du är smoking hot i den hårfärgen!

2007-12-18 @ 17:13:25
URL: http://www.mittlivsomthina.blogg.se
Postat av: anna braun

per: jag är ler nästan alltid men du ser väl hur det ser ut på kort

thina: du vet väl att även om vi inte är kompisarkompisar får di gärna höra av dig till mig när du vill gå till spritluckan nästa gång och dina kompisar inte är på. jag är alltid på :)

2007-12-18 @ 22:44:54
URL: http://sellouts.blogg.se
Postat av: Christina

haha Det var inte snällt Alex!!

2007-12-19 @ 08:18:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback