The King

Jag funderade på att dra en vals och säga att jag är sjuk så att jag inte kan hänga med ut ikväll. Jag känner mig trött på alla människor som kommer vara överallt innan jag ens börjat stötta in, klistra ihop och vilja mörda dom. Men när Daniel ringde och sa att han såg fram emot ikväll kunde jag inte med. Det är sådan jag är, sätter alltid alla andra före mig själv.

image620


Precis slagit in de sista paketen nu när vi skall till pappa. Det är många paket men skitpaket de allra flesta som dvdfilmer jag kan låna själv, Homer Simpson strumpor och inte helt otippat lite Elvis saker jag alltid köper. Idag får han Elvismuggar men har åren innan fått så mycket Elvis saker så han kan öppna ett litet museum. Sedan att ingen hade velat komma är en annan femma. Eller vad tycks när man har hela 3 Elvis väggklockor, Elvistavlor, servetter, glas, plancher, alla cd-skivor i världshistorien, dvds och allt möjligt. Min pappa älskar Elvis men till och med han måste undra om han verkligen älskar Elvis så mycket.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback