Guds gåva

Har tentan imorgon klockan nio prick på morgonen och tänkte därmed vara en skicklig taktiker och somna vid en tio för att vara utvilad och klar i skalen imorgon. Här sitter jag, snart klockan två som kommer bli tre fyra fem, och lyssnar på min judika husgud Matisyahu.

Efter tentan skall jag iväg och färga min utväxt, den är under all kritik, flera cm lång och får mig att se ut som en mer rysk prostituerad än vad jag vanligtvis brukar göra. Sedan hade jag tänkt att gå (läs köpa) något fint att ha min kropp, mina öron, mitt hår och ansikte och på kvälln skall jag träffa Challe. Kan bli en hur trevlig dom som helst om tentan går bra. Men det skall nog inte vara några problem alls säger jag jag timmarna före kaxigt. Jag kommer i alla fall inte deppa ihop om det inte går vägen, sådan är jag inte, det går alltid fler tåg.

Prata med Alex idag och han berätta att han jobbar varje dag nu och idag hade han intjänat 50 000:- så nästa gång ringer du mig.

Jag tror jag hatar alla bloggar jag läser, eller personerna bakom dom, förutom ett fåtal ynka. Dessa fåtal ynka går att räkna på ena handen, Moderniteter, Yenny (kanske lite otippat), Moralkaka, Grabe (fast du skriver inte längre) och Dominiques blogg (man kan inte hata en människa som klarar av att stava fel på varenda ord).

Det där med känslor och kärlek är knas, så mycket har jag kommit fram till under mina 21 på denna jord. Finns bara två sätt att inte bli sårad, ha inte göra med nån eller ha och göra med alla.

Lite lösa tankar om allt och inget, mest inget.


Kommentarer:
Postat av: Irina

yo, vi har också tenta imorgon, men då kanske du ska öla med din nya klass istället? nå nå, joina oss om du vill ialf.
cheers


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback