Hopp...

Prince

Var uppe och såg på Superbowl (Chicago Bears vann dessvärre inte och Prince uppträdde under halftime. Man kan säga vad man vill om Prince men han är djävligt coolers) igår natt och somnade därefter vid en fem så det blev ingen skola för mig idag. Jag kunde inte förmå mig att gå upp, jag orkade inte, jag var helt lamslagen jag var tvungen att få s-ö-m-n. Sagt och gjort och när jag vakna på (sena) eftermiddagen och tänkte höra av mig till min grupp (i medie- och kommuinkationsvetenskap) angående när vi skall ses nästa gång i med att vi har en (liten) examination på fredag fick jag reda på att vi byt grupp. Och jag har inga ingen aning vem jag är med. Efter ett tag fick jag reda på namnen men det säger inte mig så mycket (inte ett sjävla skit faktiskt) men nu har jag i alla fall fått tag i en (suspekt, jag förstår inte varför man inte bara kan ha sitt namn som nick)mailadress så nu hoppas jag på svar så jag slipper göra en extra uppgift på tentan.

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Eftersom jag är snäll kan du få fler mailadresser här:

[email protected] (Daniel Allansson)
[email protected] (Emelie Arkenfjärd)
[email protected] (Marie-Louise Bengtsson)

Enligt hitta.se finns det bara en Daniel Allansson i Göteborg, och bara en Emelie Arkenfjärd i Sverige (hon kanske flyttat hit ifrån Ulricehamn?)

Du missade en spexig föreläsning om radions historia. Britt är Bra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback