Jag tycker inte synd om er

Karolina Lassbo

(
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,991824,00.html

Idag gråter allas favoritebloggerskor ut i pressen, dom blir "internetmobbade". Jag önskar ingen att bli stalkad men när man är ute i ropet på det sätt de är får de faktiskt tåla att människor har synpunkter på dom. De har knappast blivit "kända" mot sin vilja, att blogga är något av det värsta publicitetshorandet man kan göra (varpå min bloggs titel lite diskret syftar på). Sen att de tjänar en tjugotusen i månaden genom att göra reklam, får gratissaker, tonvis med uppskattning och får gå på kändisfester gör det hela inte mer synd om dom.

Det är inte brist på sympati hos mig utan snarare brist på förnuft hos andra.

Kommentarer:
Postat av: insolens

wOrd.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback