Gårkvällen

Igår var vi hos mig, vilket börjar bli en trevlig fredagstradition. Vi åt, drack vin och något som jag tror kan benämnas som drinkar. Dom smakade sött och innehöll en del alkohol i alla fall. In till stan med taxi (trots att vagnen går precis utanför, Challe har något så konstigt som spårvagnsfobi/bussfobi) och vi hann avverka Smaka i tre sekunder, därefter Chezan, Peacook och Parkan innan hemgång. Trots lönehelg behövde vi inte köa någonstans, Kitty våran talesperson, fick in oss på Parken på fem röda trots att Vipkön var 50 meter och den vanliga dubbelt så lång. 

Jag börjar avancera när det gäller fyllemat, förut räckte det med MacDonalds men nu efter en utgång brukar jag fylleäta något riktigt fett och onyttigt, därefter går jag till 7Eleven och köper med mig något snacks hem och ibland kan jag till och med ta nattmacka därefter när jag kommer hem. Detta måste sluta, jag kommer sluta som en boll. Jag behöver inte ens åka mammabil längre, snart kan jag rulla hem. Dessutom skall jag inte dricka lika mycket längre, eller kanske lika mycket men inte lika ofta, eller tvärtom. Känner mig så blek och min (som alltid) helt oexisterande tvättbräda börjar om möjligt bli ännu mer oexisterande. Kan någon stava till spritfet, eller blubblig. Jag känner mig blubblig, jag måste gå på en diet fortast och effektivast möjligt som skall från och med måndag. Nu har jag åkt land och rike för att få tag på min stenbitsrom och då skall det avnjutas med 34% creme fraiche.


Kommentarer:
Postat av: Challe

L A T

2007-01-27 @ 19:23:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback