Jag har mått bättre...

Ett inslag som visades i "Nyhetsmorgon" på TV4 i veckan behandlade ibogain, ett "läkemedel" som i Sverige är klassats som narkotika. Ibogain har dokumenterats att avbryta missbruk och för att kunna få denna hjälp som svensk måste man åka utomlands och kvinnan man fick följa i inslaget hade gjort sin behandling i Prag. Hon beskrev att under behandlingen när man fått preparatet hallucinerar man medan man sover och man både kommer ihåg och upplever sina mardrömmar i högsta grad. Detta upplever jag dagligen när jag skall sova. Hade planer att drömma söta drömmar natten lång och la mig vid ett för att få en något sådär dygnsrytm nu inför skolan men icke sa nicke. Klockan fyra vaknade jag, kallsvettig och visste inte riktigt vad jag var. Som varje natt. Så vad jag vill säga är att tyck inte synd om knarkare på avvänjning utan tyck synd om mig, nej, jag vet inte egentligen inte vad jag ville ha sagt utan bara sälja ut mig lite i vanlig ordning.

Satte mig vid datorn och laddar ner musik och får syn på min knallröda kalender. Jag förstår inte riktigt inte varför jag alltid köper en massa kalendrar. Jag klarar av att skriva in vad som står på dagsordningen i max en månad och därefter försöker jag fylla i efterhand för att ha i äldre dar och se vad jag gjorde 4 januari 2007.

Detta år känns det som antingen kommer det inträffa radikala förändringar eller så kommer jag inte få uppleva hela 2007.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback