Ka-ching

Ka-ching är förutom en odödlig hit (sagt av en bekant, vilket jag finner högst tvivelkatigt. Med på denna lista finns även en låt av Linkin Park så det är inget tvivel om det hon har inte alla bestick i lådan) pengar och det uteblev på mitt konto hela sommaren på grund av att jag inte jobba. Eller jag jobbade i två dagar som jag inte har fått någon lön för. Det är förståenligt i med anledningen jag fick sparken för, kom full och kom inte alls. Jag arbetade på Hornbach men var anställd av ett bemanningsföretag och dom djävlarna har tagit ut min lön från Hornbach och helt enkelt behållt den själv. Nu får ni definitivt inte tillbaka arbetskläderna.

Kommentarer:
Postat av: Askims-Henrik på MKV

Sorry om jag vältrar in här och stör. Jag läser samma kurs som du och bor i Askim. Jag läste din blogg (hittade inlägget om Treutiger när jag sökte på kommunikationsvetenskap här på blogg.se och blev rätt förvånad) och såg att du hatade bussar och spårvagnar dit in för 2 timmar lektion, typ... Jag kör bil in till föreläsningarna varje dag, i alla fall nu när det är svinkallt, så om du vill ha skjuts går det nog att ordna. Jag är den enda 34åriga tvåbarnspappan i klassen så du kan inte ha så svårt att hitta mig :)

Gör vad du vill med det här, jag vill inte låta skum eller så, det är bara ett erbjudande om skjuts. Jag bor nära hållplatsen Ringestensvägen längs Gamla Särövägen, jag vet inte var du finns. Kontakta mig gärna på studentmailen där: [email protected]

Tycker du att det här var det dummaste du hört så säg bara till.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback