"Kolla mitt vrålåk!"

Spårvagn Ansaldo Sirio M32

Har varit på äventyr idag på eftermiddagen med min syster Becka. Kollade i kylskåpet och studenternas löjrom (läs: stenbitarom) var slut och detta är ett måste i min vardag nu för tiden så jag satte på mig skorna mötte min syster vid dörren och tvinga med henne ut. Efter att tatt mig till "Blommans Närköp" som var stängt, därefter GÅTT till AxelDahlströms torg där dom inte hade Abbas stenbitsrom (istället för ones you go black you never go back är ledmotiviet i mitt liv ones you go Abba you never go back) så då fick jag helt enkelt ta mig till Fröluna Torg. På vägen därifrån tog vi vagnen och när vi hoppat av vid vår exklusiva hållplats Nymilsgatan möte våran vagn den nyare, finare, exklusivare spårvagn Ansaldo Sirio M32 och ni skulle sett föraren. Han var så nöjd, satt på sina höga hästar (eller höga lyxchaufförstol) och tänkte "Kolla in det här vrålåket! Får jag inga tjejer med denna kommer jag aldrig få det."

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback