"Ninas resa"

Ninas resa

Egentligen måste jag plugga som en tok och så kommer "Ninas resa" på tvåan och förstår alla mina planer. Jag förbannar mig själv för att jag inte vet hur videon fungerar eller att jag inte tjatat på mamma att köpa en inspelningsbar dvd. Dock så skulle jag inte förstått mig på den heller med allra största sannolikhet. Även om jag hade spelat in den hade jag bänkat mig framför tvn 21:15, det är något speciellt med att se en film på tv samtidigt som alla andra, med eller utan reklam (reklam kan vara bra vissa gånger när man skall iväg att göra dip, skära grönsaker, hämta mer att dricka etc.) I alla fall är "Ninas resa" en gripande och sevärd film.

Kommentarer:
Postat av: Magnus

"eller att jag inte tjatat på mamma att köpa en inspelningsbar dvd"

Haha.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback