Bambamat, Rancid

På senare tid har jag känt ett sug efter äcklig bambamat som Pyttipanna, panerad fisk och en av mina närmare vänner som jag nämner jämt och ständigt i denna blogg (och kanske skall sluta med i med att det stör folk) är sugen på bambas korvstroganoff.

image501

Min syster är ute och partajar, vem vet hon kanske kommer hem tokfull(?) och innan hon hann gå ut var jag och Alex nästan klar med allt vårt. Vår räkfrossa, vår frossa av allt annat och att se allt som var sevärt på tv (filmen "Rancid" (bild: från film) unbder kateogri icke-sevärd visades på tv3 idag som kan vara och faktiskt är den sämsta film jag någonsin sett, så dålig att jag av bara den anledning lyckas ta sig igenom hela. En recension av filmen lyder "Rancid är en sån där film som man vill skona folk från att se". "Och nu går den franska filmen "Kleopatra" på fyran som femman alltid visade på nätterna förr) hade hon inte ens hunnit gå utanför dörren. Kul liv jag (vi) har. Så nu har jag gjort mig något som skulle kunna gå under kategorin bambamat, fiskpinnar, färskpotatis (kokat, inte varit ute och plockat dom själv) och äcklig sås så nu är jag jättemätt och jätteäcklad.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback