Lyckligt lottad

image503

Fortfarande vaken och slösurfar omkring och läser allt jag kommer över som innehåll lite skvaller. Inne på sthlmsfinest.com och läser en intervju med Dhani där han får frågan om han tycker om att laga mat. Han tyckte vists det var skitkul att laga mat svara han och fortsätter sedan jag har varit lyckligt lottad att ha haft en familj som älskar att laga mat. Haha, det var något nytt. Jag har hört folk säga att dom är lyckligt lottade för de bor i välmående Sverige, för att de både har en mor och far, tak över huvudet men för att de har en familj som älskar att laga mat. Då är jag är lyckligt lottad för att när mamma kommer hem sent på söndag skall vi köpa BK för det tycker jag är gott.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback