The Smash

Åh jag älskar det (det är ingen människa, sak och är alldeles för stort för att bara kallas en seire, därav det. Jag skrattar åt det, nickar medgivande och gråter till det. Senaste gången jag grät till något som visas i dumburken var i och för sig till "I hennes skor" så jag kanske inte skall skryta med att jag aldrig under några omständigheter gråter. Men till mitt försvar var jag på Mykonos och saknade mina systrar.), "Friday night lights ". Men jag skall sluta att ösa kärlek över det så jag slipper kategoriseras som ett fanatiskt fan som de flesta som följer Heroes kan kallas.

Favoriterna Jesse Plemons som spelar Landry Clarke (och har medverkat i ett avsnitt av Walker, Texas Rangers,  bara det är värt en eloge i sig själv) och Gaius Charles som Smash.

image500image499

Kommentarer:
Postat av: röv

men "det" är skitdålig ju!

Postat av: röv

men "det" är skitdålig ju!

2007-06-02 @ 04:32:14
URL: http://crushit.blogg.se
Postat av: Nicklas

Friday Night Lights förtjänas däremot att bli fanatisk över -- till skillnad från Heroes.

2007-06-07 @ 18:05:45
URL: http://carbonatedink.com/sv/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback