Jag är hemma...



Jag är hemma och inte i skolan på grund av att jag fortfarande är dödssjuk, och inte blev det bättre av att jag trodde det var sommar igår och lämnade hemmet i den tunnaste tröjan så den knappt kunna kallas törja. Jag frös, men det var för sent att vända om och jag och Jenny skulle hålla i en Gringo redovisning om exakt 35 minuter och jag hade inte tid att vända om.

Gårdagens bästa: Insider, inslaget om 7 Eleven och stolpskotten i studion från Reitan.

image428
Dagens (för tillfället) störande objekt: Han Ty, som medverkar i "Extreme Makeover", jag vet att han har adhd eller något dylikt men måste han skrika hela djävla tiden. Hade jag varit där hade jag använt hammaren till annat än spika.

Igår trilla CSN-pengarna in på kontot och det är ju kul tills det kilar i fingrarna på en och man måste shoppa bara för att man kan.

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Gud vad han är tamsig! Han är snygg, men hans sätt att använda rösten -not good!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback