Karmakontot

Samma visa den helg, blev både utgång i fredags och lördags med viss variation.  För det förtsa fick jag nöjet att umgås med Svante båda kvällarna och i lördags var jag på Chalmersfest där helgens bästa inträffa. Klockan var runt en fyra och Svante och jag gör the polka dance och så stormar en kille in med en brandsläckare i högsta hugg och börjar spruta ned överallt. Kanske inte jätte populärt av de som jobba där men jag och Svante tyckte det var hysteriskt kul. Ännu bättre blev det när han skulle betala för skadorna han åstakommit och Svante går fram till honom får pengarna och går dirket och köper öl. Klockan sju på morgonen däcka Svante i tänkarposen och jag började tänka på refrängen i ett kallt och regnigt Göteborg och dessutom fattig som en kyrkråtta. Det blev spårvagn hem och jag såg ut som min syster brukar säga, som ett kalasras.

Annars har denna vecka varit ganska snäll mot mig. Jag har fått prata med Alex och vet att han lever, Lizzie har kommit hem, det har varit vårväder, hade en  underbar dag på stan med Daniel i onsdags och därefter bio. Däremot är föreläsningarna sämre än sämst och jag går endast dit för att hålla Fredrik sällskap och se om min grupp skall träffas.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag gillar att läsa din blogg, du är riktigt rolig att läsa om, hoppas du går en trevlig vecka...Ciao!

2007-03-19 @ 16:01:29
Postat av: Henrik

Jag har knassvikit Fredrik, då jag inte kan grupparbeta alls den här veckan (jag får suga i mig en extra tentafråga istället). Trösta stackaren, han kommer säkert vara förkrossad av mitt frånfälle. ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback