Om jag trodde att jag var ett kalasras i lördags...

Om jag trodde att jag såg ut som ett kalasras i lördags så var det ingenting om hur jag såg ut igår. Jag var, bokstavligt talat, så bakis och yr att jag var tvungen att hålla i mig i sängkanten när jag vaknade seeent på eftermiddagen. Åt, duscha och någonting till och sen sömn till klockan ett idag. Nu är jag i alla fall någorlunda pigg, ser någorlunda respektabel ut (så respektabel jag kan dvs) och stinker inte sprit på kilometers avstånd vilket jag gjorde igår. Min syster fråga mig om jag verkligen var säker på att jag hade duschat för att jag stank som en hel bar.

I alla fall var lördagen rolig. Det blev Chez där vi träffa en bög vars raggningsreplik var "snygga byxor" (kanske den nya koden). Det gick han runt till en handfull med killar och sa och Spiik svarade tack detsamma . På Rubinens hotellbar, som är underskattat till tusen man får sitta skönt ,kan höra vad man säger och det ligger mitt på Avenyn, så träffa vi på en 45åring i hästsvans som frågade hur gammal vi trodde han var. Challe sa 35 för vara snäll och jag sa 42 vilket i och för sig var en komplimang när han i verkliga fallet var 45. Han blev i alla fall upp över öronen stolt och gick runt och sa "så ni trodde jag var 35" minst ett tiotal gånger medan jag sa "men jag sa juh 42" och han replikeea "35 alltså, beror på att jag tränar så mycket". Öh, snacka om att slå dövörat till när man själv vill. I alla fall hade han en trendig hästsvans som avslöjade hans 40nånting ålder.

Därefter (näst) sista anhalt, som alltid, Park. Vi var där till dom stängde, tills dom tände ljuset och man snabbt fick springa där ifrån för att gå ut till ljusa dan vilket inte var bättre. Sedan gick vi och åt på Tintin och var hemma vid en åtta-nio, kalasrasiga som vi är tog vi spårvagn hem där man mötte på människor som var nyduschade och i kostym redo för kyrkan.

Helgens bästa: killarna som kom från landet som fick eld i bena när dom fick reda på att Gretas var en gayklubb och det antagligen skulle finnas snygga hånglandes lesbiska par där, "snygga byxor"-killen och en tjej jag träffa på Park som läste min blogg (så hej hej!). Jag blev helt lamslagen och hon ville bjuda på en drink som det inte tog många sekunder innan jag sa ja tack till. Det är okej att groggludra på tjejer, snälla sådana så världens sötrsta ros till henne.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback