Till Alex

image418

Bloggar är den nya djungeltrumman. Efter att postat ett oroligt (läs argt) meddelande om var Alex håller hus fick jag svar av personen i fråga efter en halvtimme. Så i hopp om ett lika lyckat resultat så är detta till dig:

är det fortfarande maskeradbröllop som gäller på långfredagen, i sådana fall kan jag gå som Jesus tro?
hur mår du? och hade du varit här hade du antagligen frågat mig detsamma så vill barea säga jag mår bra, kollade på basket igår. Massa kändisar där som han somm alltid hängde på vår skola 5 år efter han gått ut (eller jag tror i och för sig inte han klarade av att ta studenten) som var kompis med Yannick och hon som läste Handels som är gravid och tro mig hon är gravid, trodde hon skulle föda när som helst. Gothia åkte ut dock, men mot Plannja, och Emil blev MVP och var kanoners och det säger jag inte för att vara snäll, för det är jag inte. Har du några planer på att åka hem i huvudtaget, eller skall du förbi Paris innan? Träffa Hampus igår, han skall till New York och modella något du borde se till att göra med och ta med mig i handbagaget (i vanliga behövs inte, jag är så liten och nätt). Saknar dig som alltid. Kolla på 100 höjdares Disco-Kjelle, en lirare av kaliber.

http://www.youtube.com/watch?v=hVcd-qTGjJ8

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback