Vaaa va vad sa han...

image429
I tisdags, efter lektionen jag inte var på (utan jag träffau pp min grupp efteråt och arbeta i en tio minuter), träffade jag Daniel och Lizzie (bild) och vid en tre satt vi på Cheers och drack öl och pratade tentaångest (eller Daniel gjorde det, min infinner sig inte) och pratade om allt och inget. Sedan åkte vi till Lizzie och Emi joina, åt tacos och tog oss in till Chezan för dricka tisdagsöl (en tradition är en en tradition för att den upprepas).

I alla fall det jag ville komma fram till var att någon gång under dagen så pratade vi om Grekland och mat och Daniel hade vi ett tillfälle frågat om någon ätit muskaka vilket fick oss alla att höja på ögonbrynen. Han hade visst syftat på moussaka.

Kommentarer:
Postat av: Henrik

Tisdagen var en riktigt bra dag för felsägningar. En urgammal tant på spårvagnen (ptvi) talade om de nya "Stomibussarna" som hon tyckte funkade så jättebra. hoho! :)

Postat av: Emelie

Hihihihi muskakan va riktigt kul
men Anna slår den verkligen hans desperata
försök att få sin Angelina liknande överläpp
över tänderna :o)

Underbar blogg förresten!

Pussen på bussen

2007-03-27 @ 16:49:05

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback