Aj ajjj ajjj

Är vaken, skall ändå upp om två timmar för att bege mig till skolan och göra examination två. Eller jag tror det i alla fall, en grupp är idag och den andra på onsdag och jag vet självklart inte vilken jag tillhör så jag våldgästar en och ser hur det går (läs: är jag på fel och de vill att jag skall återkomma imorgon kan de tänka om, jag skall gå idag nu när jag är vaken och allt).

På onsdag kommer Alex förhoppningsvis, inte fått det slutgiltiga klartecknet men ställt in mig på det och på eftermiddagen skall jag och pappa göra något annat än gå på bio som är det enda vi gör när vi umgås om man bortser från en och annan spontan lunch. Vi skall till Göteborgs Stadsmuseum där de visar en utställning om Sverige och förintelsen.

Tidigare ikväll (kan inte bestämma mig om jag ser dagen som en måndag eller tisdag ännu, därav kallar jag gårdagen fortfarande för ikväl) var Daniel här för att ta bort sina stygn han fick sy efter incidenten på Trädgrån och disken. Han skrek som ett litet barn och trots min kassa kamera på mobilen har vi flera korta filmsnuttar som kommer förgylla förfester i evighet. Han bror, Niklas, och "Floorfiller" misslyckandet får hamna i skymundan ett tag i alla fall. Sedan höll Daniel på att trakassera mig om några skor Alex var tvungen att köpa med sig från London till honom som helt plötsligt blev mitt uppdrag att se till att det gick hem. Pfff, ett nummer och e-mail kunda jag bistå med men resten fick han fixa själv vilket han inte glädjes åt. Däremot glömde han att skriva ner numret jag sa så han var tvungen att skamset be om igen och jag propsa på ett tack.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback